Jag är så glad!
Den 26/5 ska jag och min showgrupp uppträda på skolan! :D Det ska bli så himla kul och vi har kommit så långt sen vi startade för några månader sen. Jag har påbörjat ett mer utförligt inlägg med en lägesuppdatering som kommer så småningom.
 
Det ska bli jättekul i alla fall och jag är så stolt över mig själv och mina medlemmar! Över mig för att jag verkligen lyckades dra igång en egen elevförening, klarar av att leda den och fixar och donar, och över mina fantastiska medlemmar och vänner som är så entusiastiska, lär sig snabbt och tycker det är så kul. We're in this together. ♥
 
Mer info kommer när det närmar sig, är bara så glad! ^^ 
 
KRAM. 
Klara Andersson

åå så kul!

Jessica

Vad kul att få uppträda på skolan :D

emelie andersson

sv: Tack Alice :) kul att du gillade inlägget. Ja men precis, istället för att alla ska gå runt med förutfattade meningar om sporrar kan de väl lägga tid på de människor som inte använder sporrar på rätt sätt.

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt! :)

Flisan

sv: hehe ja :D

Siri |Diabitfit|

Vad roligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress