Okej, om det är något jag verkligen vill göra (fast chansen att jag faktiskt gör det är typ 1 av 100, hehe...) någon gång är det att färga håret lila! Inte sådär jättelila, utan mer åt det lilagrå hållet!
 
Jag är jättenöjd med min hårfärg, att vara naturligt blond och så, och alla frisörer säger att min färg är jättevacker o.s.v., men jag har aldrig färgat eller tonat mitt hår och det skulle vara så kul, bara för att! Min favoritfärg har ju sen länge varit lila så det skulle ju vara så häftigt, hihi. ^^ Vi får väl se hur det blir med den saken, men jag tänker i alla fall publicera lite inspoinlägg här och där!
 
ÅHH, tycker verkligen det är så snyggt, både på tjejer och killar! ♥
 
 
 
Bilder från WeHeartIt, collage av mig.
Emma

Det är faktiskt ganska snyggt men chansen hos mig är nog den samma att jag skulle göra det! Men tyckerd det är ganska fint när det är lite ombre :')

Life of Johanna

läckert :)

Elin karlsson

Så snyggt!

emelie andersson

Åh vad snyggt :D

sv: Ja visst var dem snygga :) det tycker jag allt. Jag får inskaffa mig något av dem och sen får jag önska mig något mer sen :D

sara

Såå snyggt! :)

Boel

Det är himla snyggt! :D

Sv: Gör det :D

Klara Andersson

så coolt!

Evelina

Väldigt häftig hårfärg! :)

carolines

Det ser så snyggt ut! Men jag skulle aldrig våga, jag är för feg när det gäller mitt hår! Haha :P

Flisan

sv: jag med :D

Sanna Preifelt

Så härlig inspiration :)

Siri |Diabitfit|

Riktigt snyggt :D

Skogsraah ☾

Ja det är väldigt snyggt :) Har haft lila hår några svängar!

Josefine

Så snyggt men vågar inte göra de :)

sv: Ja det gjorde min klass också, synd att det var så molnigt så man knappt såg nå..

Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla läckert! :)

emma

fint !!

Denise

Såå snyggt! :D

Beatrice Johansson

Så himla snyggt:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Celine

Hade jag varit modigare och inte varit ljushårig naturligt så hade jag lätt skaffat sånt där hår!

Ida ♡ Foto

jag har haft lila dipdye och hela håret färgat lila :3

matilda

Åhh lila hår är verkligen fint! Gör det om du får chansen! :)

ACIRES - Fotograf i Skåne

SÅ snyggt! Kan sakna mitt lila jag hade för några år sedan ibland!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress