Godkväll på er!
Dagen idag har varit bra och produktiv! Jag vaknade jättetidigt och kunde inte somna om så gick upp, gjorde frukost och tog sen första cyeklturen för i år! Den bar av till stallet där jag mockade och fixade lite. :) Sen åkte jag och pappa och övningskörde igen och även denna gång gick det jättebra! Körde mammas bil den här gången och den är lite annrolunda, men den funkade bra den med. Har redan börjat möta med gas och grejer så nu körde jag runt och runt på parkeringen. ^^ Jätteroligt!
 
Sen har jag även tränat och sett näst sista avsnittet av Dream High 2. Åh, jag grät verkligen i slutet, usch. Vill se sista, men ändå inte, vill inte att det ska ta slut! Typ därför jag inte har börjat sett Glee säsong 6 än, vill inte att det ska ta slut... :( En ny design har jag börjat jobba på också så den är på gång! Kanske kommer ikväll, eller i veckan. :)
 
Hoppas ni får en fin kväll! ♥
Ida - Hon som föddes med LKG

~ Vill du veta mer om LKG? Funderar på att skriva ett inlägg om det så vill gärna veta vad just du vill veta om det! :D In och kommentera det på min blogg! ~

N

Låter som en bra dag :)

Beatrice Johansson

Låter som en bra dag:)

sv: Ja verkligen:) Kramisar♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress