25 mars 2015

Mysig lunch!

Foton

Istället för matsalen tog vi lunch på ett supermysigt café! God mat och gott sällskap. ^^ 

Nu engelska, spanska och sen showgrupp!





Sanna Preifelt ❤

Åh vad mysigt och gott :)

Beatrice Johansson

Åh, så mysigt:)

sv: hihi, jag håller med:) Kramisar♥

linah

åå de ser så gott ut:D!

Linn Strömberg

gooott!

Josse

mysigt!

Denise

Åh så gott! :D

Hanna Andersson

Mysigt, och så gott med våfflor!! :D

Sarah

Va mysigt o gå iväg o luncha :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad mysigt! :)

Stina

Gott :)

Josefine

Gott!!

Sv: Tack så mycket :)

Siri |Diabitfit|

Mysigt :)

Anonym

Sv: ja super jobbigt för är rädd att bandet ska läggas ner lixom :(

emelie andersson

ser riktigt gott ut :D

sv: ja jag blev så himla glad, som jag har pratat om detta träns. Jag har hela tiden sagt att jag ska köpa det när jag köper egen häst osv och nu är det äntligen mitt :)

Emma

Åh vad mysigt! :)

Sara

Åh så mysigt och så gott det ser ut :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress