Idag blir min "lilla" syster hela 13 år! Vart tog tiden vägen egentligen? Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag blir lite för känslosam, haha. Hon har växt upp alldeles för fort, jag kan inte riktigt förstå det.
 
Jag älskar dig världens bästa syster, jag finns alltid för dig i vått och torrt, oavsett vad. Hoppas du får en underbar fördelsedag. Puss. ♥
 
 
 
Källa: Pinterest.com
Josefine

Hälsa grattis!

sv: det gick super :)

Ella Isbjörn

Åh, känner likadant! Min lillebror fyller snart 19 och man bara 1) Vart tog tiden vägen 2) Hur gammal är inte jag nu då...???

Stort grattis till din syster i alla fall!!!! :)

Stina

Grattis till henne!
sv; Ja verkligen, superkul :)

Lollee

Så fin blogg du har!

Denise

Vilken fin bild och text! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress