Ja, idag blir ju inte riktigt som planerat, men jag ska inte säga att jag klagar. Jag skulle ju varit hemma nu på förmiddagen, sen shoppat med syrran och sen gå på mitt utvecklingssamtal. Dock behövdes det akut hjälp på jobbet så mamma frågade om jag kunde hoppa in och visst!

Så snart får jag byta pyjamasen mot jobbkläder och tjäna lite pengar. Inte så dumt ändå! :) Shoppingturen ska vi försöka hinna med ändå, men vi får se.

Solen skiner även idag och jag känner mig allmänt pepp på livet! ^^
 
Hoppas ni får en fin onsdag, kram.



Källa: Pinterest.com
isabelle johansson

Åh va kul och jobba :D Ha en super bra dag nu all lycka till och göra den bäst, bamse kramar!

Flisan

sv: hehe okej :P
allt bra med dig? :)

Linn Strömberg

Skulle behöva skaffa mig ett jobb, haha!

J

sv:
ja okej :p

Sara

Perfekt att tjäna lite extra pengar :)

Emma

Hoppas din dag varit bra även om det blev lite ändrade planer! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite jobb! :)

Hanna Andersson

Underbar bild!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress