Bildkälla: Pinterest.com
Boel

Grymt bra citat!

Skogsraah ☾

Jättebra och sann bild!

Klara Andersson

såå fin bild

Jessy

Bra text/sagt!

Linn Strömberg

Så sant <3

Emma Engström

Vilket bra citat!
Hoppasdu haft en bra dag! Kram

Jeanette

Så bra text :)

N

Grymt citat!

DirtyHeels

Bra text!
Tack visst är han :) Men idag så skrev min lägenhetskopmis till mig att han tror min kanin gjort illa benet så jag ska ta han till doktorn imorgon

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Profilbloggare

Haha känns lite weird att slumpas in hos dig på det här citatet, min sambo har dem senaste veckorna hela tiden sagt att jag måste lugna ned mig! XD

MATILDA ROSQVIST

åh så bra citat! love it :)

Nadia

Det där är såå sant!

ebba

svar: tack så mycket :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress