Som planerat blev det hallongrottsbak med syster och de blev väldigt lyckade! Sen en tur till XXL och då hittade jag en ny sport-bh, love it!

Den invigde jag nu på kvällen när jag dansade och det gick så himla bra! Jag körde så hårt och var så himla glad, det var verkligen ett superhärligt pass som gav en sådan otrolig känsla. Åh, vad jag älskar dans!

Imorgon jobb mellan 8.30-15.00. :)

Kram!



ebba

så snygg!
svar: ja men verkligen :) kram

Lydia Elstig

snygg!

N

Snygg sport bh!

Felicia

Jättefin färg och va roligt att det gick bra på dansen! :)

Linn Strömberg

Åh vad härligt! Så snygg sport-bh *_*

Christina

Åh så snygg :)

Matilda - Skönhetsblogg

Vilken snygg!

Boel

Fy bubblan vad snygg!
Härligt att känna så :D

louise

snygg! :)

Jeanette

Vilken snygg sport-bh :)

Erica

Snygg! Skulle också behöva en sån! :)

Josäfin Andersson

Sjukt snygg!

ebba

svar: ja riktigt härligt :)

Sarah

Kul me en ny sportbh :) Kolla på den där fast neongul ida :)

Emelie Andersson

Åh vad snygg :)

sv: Ja jag är supernöjd :)
Man får ju tänka så, ibland är det svårt bara ;)

Det tycker jag verkligen att du ska våga. du är så duktig! <3

Johanna Svensson

snygg! :)

Emmelie

Vilken härlig färg! :-D

Sara

Åh vilken snygg sportbh :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress