Det tredje och sista inlägget (jag märkte att jag inte hade så många sommarlåtar på kinesiska, haha) i min lilla serie "flerspråkig sommarmusik", denna gång med koreanska! Vill du kolla in sommarlåtar på engelska kan du klicka här och vill du kolla in sommarlåtar på svenska kan du klicka här. ^^
 
Hoppas ni har tyckt om denna serie och fått lite låttips på olika språk! ^^
 
Här kommer i alla fall fem av mina personliga favoriter när det kommer till sommarlåtar på koreanska! ♥
 
 
 
Vilken tycker du bäst om?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ebba

Svar: tack så mycket :)

Emelie Andersson

sv: åh tack så mycket fina du :) Det hoppas jag med. Hur är det att ha lov då? :)

Linn Strömberg

Awesome!

louise

oj lite speciellt :)

Boel

Åh Shinee (hur de nu stavas??) är så himla gosiga :D

Emelie Andersson

sv: ja men det förstår jag, jag är likadan :)

Åh vad roligt med mycket dansplaner. Hoppas du lägger upp lite här på bloggen för det är så roligt att se :)

Jessy

Tack :D

Jeanette

Roligt med lite sommarmusik som är på andra språk :)

ebba

svar: tack så mycket, de värmer <3 delar med mig för att jag vill att folk ska förstå att alla inte har det så lätt här i livet! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress