Idag blir min "lilla" skrutt hela 8 år! Åh, vad jag älskar honom. ♥
 
Grattis Snuffe! ♥
 
 
Ebba

Så söta!

Svar: ja verkligen :) tack detsamma! Kram

Jessy

Grattis till sötnosen! :D

Emma

Grattis till Snuffe! Supersöt :D

Erica

Stort grattis till honom! <3

MATILDA ROSQVIST

Men åh, grattis till lilla sötisen :D

Cajsa Lindahl

Hihi han är lika gammal som min blogg.. ;-)

Sv. Hihi tackar. ;-) gillade deras färdiga tema bättre än någon bild kunde göra för mig. ;-)

Anonym

Sv: tack :D

Linn Strömberg

Naw vilken sötis

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Vilken sötnos, grattis!

SV: Det tycker jag absolut du ska göra, du kommer älska dem. Kram!

Skogsraah ☾

Men åh vad söt han är!

Sarah

Grattis till honom :)

DirtyHeels

Det var riktigt roligt!
Aamen vilken sötnos!! Grattis!
Jag har också en kanin här:)

Sara

Åh men vilken sötis ! Grattis i efterskott :)

linah

åh grattis:D!

Madelene

Så söt ! :D

sara

Såå gullig! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress