Så var måndagen här och vi påbörjar sista veckan innan sommarlovet. Seriöst, vart i hela friden tog tiden vägen?! Hur kommer det sig att jag ska sluta mitt första år på gymnasiet?! Redan?! Det känns inte alls som att det var ett år sedan jag inledde sista veckan i nian med avslutningsmiddag, musikal, Liseberg och en stor gråtfest. Hjälp...
 
I alla fall, helgen spenderades i största del med fina Lilly! Hon kom hit lördagkväll så vi och min syster och hennes kompis hade en mysig kväll tillsammans då mamma och pappa var på middag. Vi lagade hamburgare och doppade frukt i choklad. ^^ Så typiskt oss, haha. ♥
 
Igår träffades vi också och då blev det några timmar på stan då jag fick med mig en jättesöt klänning hem samt ett par väldigt udda, men så snygga, byxor. ^^ Jag överväger att ha något av det på avslutningen på fredag, men får se.
 
Ikväll blir det ridning igen på min älskling! Jag är glad för att vi rider idag istället för på torsdag så att jag slapp vänta en vecka, men ledsen för att det är sista lektionen på terminen. :( Usch och fy. Min lilla sötis. ♥
 
Hoppas ni får en fin start på veckan, kram! 
 
 
louise

va mysigt :)

Sara

Låter verkligen som en perfekt helg :)

Erica

Hej, jag har precis startat upp en veckans blogg-tävling. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig. Kram :)

Linn Strömberg

Tiden går så fort! Har inte insett förrens idag hur mycket jag ändå kommer sakna min klass

Amanda Engberg

Vilka fina klänningar! :)

maria at inredningsvis

Visst är det underbart med allt härlig man kan göra på sommaren :) Hoppas du haft en kul helg med mycket festligt.

Om du gillar balkongtips kan du kika in till mig idag :)

ha en kanonvecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Celine

Så fin kjolen var!

Josäfin Andersson

åh vad mysigt! ÄLSKAR kjolen :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress