Godmorgon!
Torsdag idag och sista dagen innan sommarlov! Känns jättekonstigt, haha, jag kan inte förstå att jag redan gått ett år på gymnasiet. ^^ Det blir en jättekort dag idag och sen ska jag köpa lite godis till ikväll för då blir det filmkväll i skolans biosal med klassen. Så mysigt! Syster får lov idag också, hon går ut sexan, så blir lite firande för henne när jag kommer hem. ^^ När växte hon upp egentligen, haha?!

Jag måste och be om ursäkt för min låga och sena uppdateringen. Ni kanske inte tänker alls på det, men jag gör det. Jag har så mycket inlägg jag vill skriva och dela med mig av, men jag har inte haft tiden. Jag känner också att mitt svarande på kommentarer inte varit super heller, vilket är synd. Jag ska ta en dag nu på lovet, eller så snart som möjligt, och fixa alla inlägg jag vill så jag kan börja publicera dem. Det är inte det att jag har bloggtorka, jag har istället alldeles för mycket att dela med mig av, men ingen tid, haha. Hoppas ni förstår, kram.
ebba

svar: åh tack så jättemycket :D

Linnéa Alpsten

Härligt att skolan snart är över! Ta bloggen som det kommer, du ska ju inte behöva känna dig pressad att blogga hela tiden, utan du ska göra det för att det är kul! Och kreativt! och så vidare. :) Hoppas du får lägga den tiden du vill på att blogga efter skolavslutningen :)

http://siliiins.blogg.se

Underbart med sommarlov :D :D

Emelie Andersson

Så skönt med sommarlov :)

Sv: tack fina Alice! :) <3

Josefine Isabelle

Gick också nyss ut 1an, året gick verkligen superfort!

MATILDA ROSQVIST

åh vad härligt med sommarlov snart! fick det igår :)

Jessy

Passa på och njut av lovet nu :D

opie

Härligt med sommarlov :D

Flisan

sv: ja det ska bli kul :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; Jättekul att du gillar det!
Ja men verkligen, älskar snygga naglar, såå fräscht :)

Jeanette

Vad härligt med sommarlov! :)

Klara Andersson

skönt med sommarlov imorrn

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress