26 juni 2015

Om jobbet.

Okategoriserat

Halloj och trevlig fredag på er! 
Idag var jag först med mamma och besiktade bilen och sen jobbade jag mellan klockan 10-18. Det känns i både kropp och sinne må jag säga, haha. Det blir mycket bärande, ljud och rännande fram och tillbaka, men det funkar. :)

Idag jobbade jag med Molly fram till klockan 15.00 och resten av tiden själv. Vi är tre sommarjobbare; jag, Molly och hennes kusin Kalle. Både jag och Molly jobbade ju tillsammans förra året och har blivit goda vänner då vi även går på samma gymnasium. :) Calle har inte jobbat lika mycket, men han är bra att jobba med han med! Härligt med bra arbetskompisar. ^^

Jag har inte så mycket mer att säga, haha. Nu ska jag mest ta det lugnt, kanske se någon serie och skriva lite. :)

Kram på er!
Denise

Det gör så mycket att ha bra arbetskompisar! :)

Emma

Hoppas jobbet går bra! :D

Boel

Viktigt att ha bra jobbarkompisar :D

hanna

tack så mycket vad kul att du tycker att det är peppande ! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med bra arbetskamrater! :)

Erica

Härligt när man har bra arbetskompisar! Sånt kan göra en så himla stor skillnad! :)

Sarah

Va jobbar du me? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress