Hej!
Igår filmade vi in några danser med showgruppen så ska börja redigera dem snart! Jag är så taggad för det, tycker sådant är så kul. ^^ Vi har även skaffat en youtubekanal till showgruppen där allt ska läggas upp, hihi.
 
Igårkväll gick jag på niornas musikal och träffade massor av andra gamla klasskompisar och parallellklasskompisar. Det var så otroligt mysigt! Musikalen var bra och vi hade plats att gå omkring och prata och dansa under musikalen. Så många kramar och mycket prat blev det! ♥ Efter det invaderade vi McDonald's och sen gick några upp på taket på parkeringshuset och fotade i solnedgången. :) Kom hem ganska sent även igår, men det var det så värt. Jag hade lätt en av de bästa kvällarna på länge. ♥ Bilder kommer.
 

Idag ska vi se musiktreornas musikal klockan 13.00 och ikväll är det ridning på fina Gypsy. Jag är osäker på om det är sista lektionen idag eller nästa vecka, det beror på om vi hittar någon ny tid att rida på nästa vecka p.g.a avslutningshoppningarna.
 
Jag har varit otroligt dålig på att läsa bloggar och svara på kommentarer under dessa dagar för har haft så otroligt mycket, men ska göra det så snart som möjligt, och ni ska veta att jag läser alla era fina kommentarer och stöttningar. ♥
 
 
Emma

Åh vad roligt att ha tittat på musikal! :D
Förstår om det varit mycket att göra nu den här tiden, så vi får hopp att det lugnar ner sig snart! Kram <3

Netti

Åh vad mysigt att fota solnedgången :-D

Emelie Andersson

Låter ändå som väldigt bra dagar :) kul med ridlektion på Gypsy. Hoppas att det går bra :)

Sv: tack så mycket fina du! :)

ebba

åh vad kul!

svar: ja de känns verkligen så himla mycket bättre med allt då med ju!
kram

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; ja men verkligen! Det var verkligen sjukt inspirerande att prata med henne :)
Hoppas du får ännu en toppendag!!
kram

Skogsraah ☾

Låter riktigt roligt :D

Linn Strömberg

Åh vad härligt det låter!

Olivia

Åh vad roligt med musikal!

Olivia

Åh vad roligt med musikal!

Anonym

Sv: ja verkligen super skönt :)

linah

hur länge har du dansat?:D

S A N N A ♥

Åh det är alltid kul att träffa gamla vänner:D

Anonym

Åh låter roligt :)

Erica

Kul med musikal och återträff :)

Klara Andersson

låter så härligt

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Låter som riktigt bra dagar!
sv; Ja jordgubbar är ju så himla gott :)

Emelie Andersson

sv: tack fina du, vad glad jag blir :) skönt att få det bekräftat att man gör rätt :)

Mikaela

Fullspäckat schema! Men låter som du hittar på med mycket kul! :)

ebba

åh så kul!
svar: tack så jättemycket, vad glad jag blir :)
kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress