21 juni 2015

Midsommarafton!

Foton

Midsommar spenderades hos mina kusiner med lite släkt och vänner. Det var helt okej! :) Det är lite segt när jag och syster är de enda under 20 år, men men, haha. Vi åt i alla fall jättegod mat och gick en tipspromenad med midsommartema som syster hade ordnat! Vi kan ju skippa delen när jag och min kusin kom sist med endast tre rätt, hehe...
 
Trevligt var det i alla fall! :)
 
Emelie Andersson

Åh vad mysigt det ser ut, och maten ser väldigt god ut :)

sv: tack så mycket fina Alice :) vad glad jag blir!

Emma

Förstår att det är segt, men tur att det inte var allt för tråkigt! :)

Sarah

Förstår att de e segt att ni e dom enda unga :/

Jessy

Härliga bilder :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Ser ut som ni hade det trevligt :)

linah

fina bilder:D!

Anonym

Sv: ja det vare :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Härligt o höra att du hade en trevlig midsommar :)

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

sv; åh tack! Den är ju bara "vanlig" så det är kul att du gillar den :D

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Toppbloggare

Det låter och ser jättemysigt ut! :D

Erica

Lät som en mysig midsommar! =)

Natalie

Vilka härliga bilder! Ser ut som en bra midsommar:D

Emelie

Lät mysigt ändå :)

sandra

massa gott :D

Cajsa Lindahl

hihi ja! nog för att jag är partisk men hon är världens finaste! ^^ hihi.. :P

Christina

Lät och såg mysigt ut :)

Klara Andersson

va kul!

Skogsraah ☾

Låter som att det blev supertrevligt :)

Vanessa andersson

åh så mysigt :D

S A N N A

Men vad mysigt:D

Olivia

Åh, mysigt!

SV: Tack :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress