Godkväll!
Ikväll träffades klassen och hade en mysig filmkväll i en av skolans biosalonger. ^^ Det är nog bara gymnasieeleverna i klass HU14 som väljer att se Kalle och chokladfabriken och det är nog bara klass HU14 som dukar upp med Skogaholmslimpa med smör och ost vid filmkväll, haha. Himla mysigt hade vi och även skoldagen bjöd på mycket skoj med klassen. 
 
Imorgon är det skolavslutning och det känns bitterljuvt. Det är ju skönt med lov, men kommer sakna alla så mycket. Imorgon är det också ett år sedan jag lämnade musikklasslivet och världens bästa klass bakom mig med en stor gråtfest. ♥ Det vill jag helst inte tänka på nu.
 
Jag är så lycklig att jag hamnade på rätt gymnasie med helt rätt människor och på helt rätt linje. Det gjorde verkligen övergången från musikklasselev till gymnasieelev så mycket lättare. Jag har fått så otroligt fina vänner och jag är så glad att ha dem alla i mitt liv, samtidigt som jag är så glad att jag fortfarande har kontakt med gamla klasskompisar och äkta vänner.
 
Jag har utvecklats så mycket, gjort så mycket och presterat så mycket, men framförallt haft så kul och skapat minnen för livet. Jag är så stolt över mig själv, för allt slit och jobb jag har lagt ned på skolarbete och Showgruppen, och när jag tittar tillbaka på mitt första år känner jag verkligen att jag kan vara stolt och nöjd. ♥ 
 
Imorgon avslutar jag ettan.
 
Sov gott! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Emma

härliga bilder! :D

Jessy

Åh, nu ångrar jag att jag inte köpte några jordgubbar innan nu när jag såg jordgubbarna på din bild haha!

S A N N A♥

Då har du bara två år kvar!

ebba

första bilderna får man tillbaka blick på degeer!

svar: tack så mycket, ja visst var det :D
kram

sara

Härliga bilder! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress