Idag blir min underbara lilla skrutt hela fyra år! Nu är han precis lika gammal som Snuffe var när den sötnosen fick bli pappa till honom. ^^ Mitt lilla busfrö! Stort grattis Salmiak, jag älskar dig! ♥
 
 
 
 
 
 
Mikaela

Awe, grattis till sötnosen. :)

Jessy

Grattis till sötnosen! :D

Erica

Grattis till Salmiak! :D

Johanna Svensson

Så söt, grattis! :D

Emma

Åh, grattis till sötisen!

Cajsa Lindahl

Ja, alla gånger! :) Älskar min syster sååå mycket!

Anonym

Sv: ja det var verkligen att upplevelse som jag hoppas att jag kmr att få uppleva igen :D

Emelie Andersson

Åh grattis till söta ninisen! :)

sv: Han tackar säkert :* tack så mycket fina du!

Okej vad trevligt, hoppas att det blir en trevlig återträff.
Idag har jag ridit både Cassis och Calltino. Båda passen blev väldigt bra fast på olika sätt ;) sen har jag varit en runda i stan samt kollat på fotboll. Morgondagen är fortfarande hemligt ;) men ska dela med mig på bloggen i morgon kväll. <3

Lovisa Magnusson

Åh så söt :D Grattis till honom!

Klara Andersson

såå söt

Linda

va söt:)

Vanessa andersson

åh vilken sötnos! grattis till han :)

shazi

gud va sööt

Sarah

Grattis i efterskott till honom :)

Emmelie

Vilken sötnos, grattis till honom :-D

Jessy

Gud va kul :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress