9 juni 2015

Godkväll!

Foton

Godkväll!
Dagen har bjudit på strålande väder med mycket tid ute på rasterna vilket uppskattas! Väldigt kort dag även idag så har inte jättemycket att orda om den. Tränade när jag kom hem, myste i solen med kaninerna, lagade pannkakor med syster, kollade på serier och hade det bra. ^^
 
Imorgon är det den så kallade "Stora Hum-dagen" då träffas alla humanister, plus lärare, på skolan och umgås med diverse aktiviteter. Det blir bl.a fika, stadsvandring, prisutdelning i lite olika skrivtävlingar vi haft samt ett uppträdande från oss i DeGeers Showgrupp. De frågade om vi inte kunde göra det med tanke på att majoriteten av oss är humanister och visst kunde vi det! ^^ Så det blir ett litet medley med några av våra nummer. Det blir nog en rolig dag! 
 
Jag lämnade även tillbaka tagen till danssalarna idag. Vi får inte ha dem över sommaren. Det känns lite tomt på nyckelknippan, haha, och att veta att man inte har tillgång till salarna, de är ju till så stor hjälp, men jag klarar mig ändå. Hon som är ansvarig är i alla fall så otroligt trevlig, jag blir så glad av den människan, helt underbar. ^^ Så det var trevligt att träffa henne och prata lite om uppvisningen, musikalen o.s.v.
 
Nu ska jag strax sova så att jag orkar med imorgon. Kram och godnatt! ♥







sandra

gott :D

Erica

Åh, pannkakor är ju så himla gott!! <3

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så härliga bilder!

Jag har förresten en tävling just nu på min blogg där man har chansen att vinna ett egendesignat mobilskal - du får väldigt gärna vara med och delta om du känner för det! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress