Hej!
Vaknade tidigt idag och gick upp och tränade och koreograferade. Hur nöjd jag än är med förra terminens koreografier till showgruppen, är det lite skönt att börja på något nytt och fräscht! :) Sen blev det en dusch och frukost innan jag åkte in till stan.

Där träffade jag min gamla vän Carolina. Vi lärde känna varandra när vi var väldigt små och gick länge i samma skola, men tappade kontakten. Vi hade inte setts på flera år, men nu när kontakten kommit tillbaka och hon var i stan passade vi på! Vi fikade, kollade runt, åt lunch och hade så mycket att prata om. Det var så härligt! 

Resten av eftermiddagen är oplanerad, men det blir förmodligen lite skriverier och mer koreograferande. :)



Erica

Alltid kul att få träffa någon man inte träffat på länge! :)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Men åh vad fikasugen jag blev nu haha!!
sv; Ja det är superbra produkter alltihop så jag tycker definitivt du ska testa några av dem :)

Netti

Vad roligt att ni har fått kontakt igen och det låter som en mysig dag :-D

Emelie Andersson

Åh vad gott det ser ut :) alltid kul att träffa gamla vänner.

sv: tack så mycket, vad gullig du är :)
jag är så näjd över båda passen!

Anita

Mysigt :D

Skogsraah ☾

Låter riktigt trevligt :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Älskar Espresso House! :D

Svar: Åh, vad kul att höra!

Jessy

Va mysigt!

Linnéa Alpsten

Låter otroligt mysigt :)

Emma

Vad roligt att ni fått ipp kontakten igen! :)

Kohlers - Skönhet & Livsstil

Asså deras morotskaka är så stört god!!

Lydia Elstig

Vad mysigt!

Emelie Andersson

sv: så bra att du inte har det :) Ja det ska bli himla trevligt, som jag saknar dem :)

Klara Andersson

vad mysigt

Kohlers - Skönhet & Livsstil

- Ja men eller hur. Det är verkligen superfint!

Sarah

Mysigt o gå o fika :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress