EXO har släppt nytt igen, TJOHO! Dock denna gång utan en mina favoritmedlemmar (fortfarande oklart om han slutat eller bara vilar) vilket gör lite ont, men den är ändå så bra!
 
Den är uptempo, somrig och catchig och jag får lite 90-talsvibbar! Jag försår inte riktigt konceptet med videon, haha, men den är ändå häftig! Jag älskar dansen också, jag lyckades ju lära mig deras dans i refrängen till Call Me Baby och vill så gärna lära mig den här! LOVE IT. ♥
 
Koreansk version.
 
 
 
Kinesisk version (fatta att jag kommer läsa detta språk nästa läsår, så taggad!)
 
 
MALIN

Härliga låtar!

Louise

Hoppas du får en underbar fredag :D

Jessy

SV; Ja är himla nöjd med den! :D

starsinlife.blogg.se

Den var bra,

Emma

Häftigt att du ska läsa det språket! :)

Linn Strömberg

LOVELY!

S A N N A♥

Vad kul!

Josefine

Kul att lära sig kinesiska!!

sv: Tack :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress