Okej, nu är den här! Jag tog modet till mig och laddade upp den igår kväll, haha.
 
Det strulade jättemycket först och jag tror det tog tre timmar innan den laddades upp, vilket tyvärr gjorde att beskrivningen inte blev så lång som jag ville. Jaja, uppe är den i alla fall!
 
Detta är alltså DeGeers Showgrupps första Youtube-video och även första dansen jag lärde ut och som dansades i gruppen. Därför kommer den alltid vara lite extra speciell för oss, hihi. Den är koreograferad av mig och jag gjorde den relativt enkel eftersom det blev vår första dans. :) Jag valde att lägga upp vår dance-practiceversion först då jag tycker den blev bättre och roligare med fler vinklar, haha (jag älskar ju att klippa och klistar i iMovie!), men uppvisningsvideon kommer förmodligen också.
 
De andra filmerna håller jag på och redigerar fortfarande, men de är på gång. :)
 
Ja....trevlig tittning, haha, jag var så nervös innan jag la upp den, haha. 
 
Emelie Andersson

fan vad duktiga ni är och fan vad duktig DU är! Kommer kolla denna många, många gånger :) Vi kanske kan följa varandra, eller jag kommer följa dig iaf för detta är så kul att se :)

Tänkte på att det hade varit så himla roligt att se lite klipp på dig och Gyspy någon gång :)

sv: ja det var så roligt :D

Linn Strömberg

Åh vad bra ni är! Så himla snygg koreografi <3 Fortsätt så Alice :D

Josefine

Vad duktiga ni är!!

sv: Ja det var väldigt gott :)
Dom tackar!

Emelie Andersson

Sv: det var så lite så :) jag menar det verkligen!! Så du ska ta åt dig <3
Ja det borde du verkligen göra tycker jag, skulle vara så kul att se er tillsammans.
Jag tror jag heter mitt namn om jag inte minns fel, eller kan du gå in på kategorin "videoklipp" här på bloggen så kommer du ju in på min kanal via videon :) <3?

Emelie Andersson

Sv: så bra, få följer jag dig när jag kommer hem från jobbet :) du är också jättesnäll!! <3 kram

ems

Så grymma ni är! :)

Sara

Åh så duktiga ni är <3

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vad duktiga ni är! Kul att se! :)

S A N N A♥

Åh vad kul! Bra video!

sara

Såå himla duktiga! :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Åh vad duktiga ni är :) sv; ja du måste absolut testa den!!

Liv

har en tävling på bloggen om du skulle vara intresserad!
http://diarior.for.me/2015/juni/tavling-veckans-blogg.html

Jessy

Nice roligt att se!:D

linah

duktiga ni är:D

Sarah

Kul me en dansvideo :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress