Idag laddade jag upp DeGeers Showgrupps tredje video! ^^
 
Detta är en coverdance av gruppen iKON/Team Bs (de tävlade som Team B, men ska debutera som iKON) dans till låten Get like me av Nelly! 
 
 
 
Mikaela

Duktiga! Gullade dansen. :)

Sv: Tack du! :) Ja, självklart är det sånt som händer! :)

Mikaela

Gillade dansen skulle det stå i kommentaren, haha!

ebba

svar: ja supergott! :) nja sisårdär, tycker inte kalas är så jättekul, vad kul när man var liten bara haha! kram

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

sv; ja, det är alltid trevligt att vara ute :) Trots insekter! ;)

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

Cool dans förresten! :D Ni är duktiga!

Emelie Andersson

Så duktiga, som vanligt :) Ser as kul ut att kunna dansa så himla bra, jag skulle själv vilja kunna göra det :)

sv: Ja jag tycker det är så tråkigt, halva sommaren har snart gått liksom och jag har inte ens kunnat göra hälften som jag har velat så det känns riktigt surt. Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart :)
Ja han skötte sig så fint :) tack så mycket fina du <3

Jessy

SV; Ja det var det :D

Emma

Åhh vad jag saknar dansen!! :')

Cajsa Lindahl

Ja, eller hur?! Det är sanna kollegor och vänner det. ;-D

Klara Andersson

shit vad duktiga

Sarah

Kul o få se dansvideor :)

Jeanette

Åh vad roligt det ser ut! :) Vill också!

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

sv; jag veeet minishettisar är så underbart söta <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress