Om det är en dans som har blivit riktigt populär bland mina medlemmar i showgruppen, är det den här! De är helt fascinerade av "pistolskottsgrejen" vid 0.15 och tycker att dansen är väldigt häftig med. ^^
 
Detta är alltså vad jag håller på att lära mig just nu och hittills går det riktigt bra, jag tycker så mycket om den! Om intresset finns bland även de nya medlemmarna och den inte blir för svår kommer denna förmodligen finnas med i planeringen nästa termin. 
 
Jag använder mig av en spegelvänd version med nedsatt tempo när jag lär mig. 
 
LOVE IT. 
 
 
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

sv; ja det är jätteroligt med ny mobil :D

Emelie ♥

Skit cool dans!

Vanessa andersson

det hade varit kul att se dig dansa sen när du lärt dig den :)

Emelie

Men åh va kul :)

Mikaela

Häftig! Kul om ni kan ha med den. :)

Sv: Tack! Det hade vi absolut. :D

milina.blogg.se

Nice :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Denna dansen diggar jag! Så cooolt!

Erica

Jag har typ alltid haft lite svårt för att lära mig just dans, men är så imponerad över er som kan det så naturligt. :)

Linnéa Alpsten

Gud vad häftigt! :D

Johanna Svensson

duktiga! :D

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

Den där var ju jättecool! :D

Lydia Elstig

Roligt:)

Cajsa Lindahl

Du gör mig så glad fina Alice!! :D Tusen tack! :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Så himla roligt det ser ut :)

S A N N A♥

Vad duktiga ni är!

louise

åh va roligt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress