8 juni 2015

Älskade Gypsy.

Hästar

En väldigt kort, men bra dag, idag. Vi har ju knappt några lektioner längre nu sista veckan, haha. Vi drog i alla fall en sväng till Myrorna efter vi slutat och jag köpte en beigefärgad tygkasse samt en bok som heter Radhusdisco. :) Efter det åkte jag och Tilda hem till mig och bara pratade, drack te och kollade på serier. ^^
 
Nu ska jag strax äta och sen åka iväg till stallet för terminens sista ridlektion på Gypsy. :( Usch, det gör faktiskt riktigt ont i hjärtat att veta att jag inte kommer att se henne på flera veckor. Jag hoppas verkligen jag får tillfälle att hälsa på henne, men det kan ju bli svårt med tanke på att hon går på ridläger och när hon är ledig är hon ju på bete. Vi får se. Hon ska i alla fall få äpple och massor av pussar idag. Min älskling, tycker om henne så otroligt mycket. ♥
 


Emma

Vi har heller inga riktiga lektioner den här veckan! Så mysigt med te och serier :D tråkigt att det är sista ridlektion på Gypsy!

DirtyHeels

Tack så mycket söta du, ååh vilken fin! :)

Erica

Vad söt hon är! Förstår att du kommer att sakna henne! <3

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Åh vad fin!
sv; Tack så mycket :)

Emelie Andersson

Så fin hon är!
Hoppas det blir ett bra avslut på terminen!

sv: ja visst var dem fina :D

Linn Strömberg

Så fin <3

ebba

svar: tack så jättemycket :) får hoppas på det!
kram

Jessy

Vilken sötnos!

ems

gud vilken sötis! :)

Klara Andersson

va fin!

Josse

fin bild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress