Igår träffade jag fina Lilly och sov över, och vi hade verkligen ett underbart dygn! Vi åkte in till stan och köpte lite mat och grill, och sen begav vi oss till sjön och grillade korv och badade. ^^ Årets första dopp avklarat, det var faktiskt väldigt skönt!
 
Sen åkte vi hem till henne där vi bäddade ned oss i dubbelsängen framför en film och massor av gott! Idag blev det en god frukost följt av massor av nostalgitittande på gamla musikvideos, haha.
 
Sen avslutade vi dagen hemma hos mig och stekte i solen i några timmar (det var faktiskt skönt och jag blev inte alls rastlös, haha, heja mig!) och pratade, spelade badminton, lyssnade på musik och bara hade det allmänt bra. Ett sådant härligt dygn som jag sent kommer att glömma. ♥
 


 
MALIN

Det ser riktigt härligt ut!!

ebbae

så härliga bilder!

svar: tack så mycket :)
kram

Anonym

Sv: tackar :D

Emma Engström

Så himla mysigt ni verkade ha det! :D

louise

härligt :)

Linn Strömberg

Åh det låter ju hur härligt som helst :D

Jeanette

Låter (och ser ut som) att du haft det jätte bra :) Ser verkligen mysigt ut.

Lydia

Vad härligt!

sandra

mysigt!

JoJo

så mysigt ni verkar ha haft det! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress