Hej!
Efter att min iPhone 5s krånglat ett flertal månader (den är inte ens ett år gammal) fick jag lite hastigt och lustigt en ny. Vi var inne på Telenor igår och bad om hjälp då den verkligen inte var sig lik, men fick inga vidare bra svar. Idag gjorde jag allt som jag kunde, men den krånglade fortfarande. Vi åkte in igen (lagom stressade eftersom vi åker imorgon, haha) och hux flux hade jag en guldig iPhone 6 istället! Smidigt med Telenor Change. :) 
 
Besviken är jag dock att min andra inte höll längre, men som tur var hade jag lagt över det mesta på datorn och till iCloud. Jaja, väldigt konstigt känns det, men inte helt fel med en ny telefon när man ska på resa. ;) Idag var det ju även sista jobbdagen, skönt, men kommer kännas lite lustigt.
 
Ikväll kommer även ett inlägg om vad som kommer att hända med bloggen under dessa två veckor. Nu ska jag fixa det sista!
 
Kram.
 
 
 
DirtyHeels

Ja verkligen :) Nice med ny telefon! Snyggt med guld

Cajsa Lindahl

Hehe ja då det kommer det nog att göra. :) Längtar sååå tills det börjar! :D

Linn Strömberg

Åh lyllooo!!

linah

va nice:D!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress