Ciao bella! ♥
Haha, att bedöma av rubriken är jag nu i Verona, Italien! ^^ Om min vistelse i Kroation kommer jag att skriva mer om när jag kommer hem, nu uppdaterar jag bara lite snabbt. Vi har haft det jättebra i Kroatien med mycket sol och bad, och i morse åkte vi vidare till Verona. Väl på hotellet vilade vi en stund och sen tog vi bussen in till centrum. Så otroligt vacker stad!
 
Vi besökte Julias balkong och såg Arena di Verona. Jag är ju i extas för mitt italienska favoritband kommer ju från Verona (och bor här, liksom tänk om jag skulle springa på dem?!) och hittade deras tre skivor som jag inte hade sen innan. Nu har jag alla deras sex album! Då de bor här är ju några av deras musikvideos inspelade här så jag var ju överlycklig när jag såg de ställena och kände igen dem. Helt otroligt. ♥
 
Nu är vi på hotellet och imorgon blir det shopping!
 
Kram på er! ♥
 




 
Johanna Svensson

Åh vad kul :D

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Sv: Absolut. Jag är här för att tipsa och inspirera :* kramis!

JoJo

det låter som att du/ni har det riktigt bra :) passa på att njuta av det fina vädret!!

sv; ja, är awesome när humöret är på topp! :) hoppas att du också har haft en fin måndag! :)

Cajsa Lindahl

hihi japp det gjorde jag! :D Massa fina nya möbler inhandlade! Så nöjd! Ångrar nästan ett köpt dock. Det är något jag behövde så det är inte det men den fick inte plats där jag hade tänkt det och nu är hela min vision förstörd. :/ Det är i alla fall Kallax Hyllan.

Linn Strömberg

Så fint! <3

Christina

Åh så himla kul :) Vad roligt att du hittade fler album :)

Elin

Wow! Det ser superhärligt ut! :)

Erica

Så fina bilder! :)

miningalinn

Vad finaa bilder, kul med Italien!:D

Josäfin Andersson

åh vad mysigt :D

Denise

Fina bilder! :)

Sara

Så härligt ni verkar ha det :)

Jessy

Va fint!

Jeanette

Så fina bilder! :) Ser verkligen ut som att du har det jättebra i Italien ^^

Sarah

Va skönt me massa sol o bad :)
Fina bilder :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt! :)

Sanna | Beauty & Design

Åh, gud så underbart! :) Hoppas ni haft en fantastisk resa :)

Lydia Elstig

Vad roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress