Halloj!
Nu är vi på ett hotell i Tyskland, i Landsberg. Vi kom hit vid typ 21.00 och är trött så tänkte bara sammanfatta denna dag lite kort. :) Mer skriver jag ju självklart hemma igen.
 
* Besök på vinmuseum och vineri nära Gardasjön
 
*Vacker väg längs med Gardasjön där vi även stannade och fikade och promenerade runt
 
*Vi hörde äntligen mitt favoritband på italiensk radio! Hade nästan gett upp hoppet när deras senaste låt kom på, haha. 
 
*Största temperaturförändringen i Österrike där temperaturen gick ned till 13 grader som lägst. Lite skillnad när man levt i 33 grader så länge, haha.
 
*Lång färd mellan vackra berg
 
*Besök vid ett slott i Tyskland, konstant spöregn. Inte kul, men vackert slott.
 
*Hamburgare på hotellet köpta på ett ställe i närheten där kvinnan som stod i kassan knappt kunde varken tyska eller engelska.
 
Sådär! En liten sammanfattning, haha. Imorgon fortsatt hemresa och vi ska försöka ta oss så långt genom Tyskland som möjligt för att sedan kunna köra båda färjorna på fredag. :) Det är planen i alla fall!
 
Ha det fint! ♥
Jeanette

Låter som en rolig resa :)

Netti

Det låter otroligt härligt! :-D

Linn Strömberg

Låter grymt!

Lydia Elstig

Vad roligt!

DirtyHeels

Gud vad mysigt :)
jag hade det grymt i Barcelona tack :) Hoppas du får en fortdatt bra resa sötnos!

Elin

Vad roligt!

http://siliiins.blogg.se

Låter rätt trevligt :)

miningalinn

Vad roligt med Tyskland!(:

Elin

Åhh!

MADDISENJ.SE

Tack, är själv förälskad i den väskan :)

Cajsa Lindahl

hihi jo men det tror jag nog! :) Jag har dock hört lite för mycket bra om denna så jag förväntar mig lite för mycket tror jag. :P

N

Vad roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress