6 juli 2015

Ledig dag!

Mat och bak

Godkväll!
Min lediga dag idag började med ett tidigt uppvaknande följt av lite serietittande då vädret inte tillät mycket annat. Jag städade även min garderob, koreograferade lite och bara myste runt. Jag kopplade även in datorn till tv:n så jag kunde se mina serier och älskade dansvideos på storskärm, haha, underbart!
 
Runt klockan 12.00 kom Tilda hit och då lagade vi kimchi tillsammans. Lika lyckad, och stark, denna gång! Vi umgicks några timmar och såg serier, pratade och bara var. Perfekt! ^^
 
Imorgon är det jobb igen mellan 8.30-15.00 och samma gäller på onsdag och torsdag.
 
Kram på er och ha en fortsatt fin kväll! ♥



 
 
Erica

Jag har också kollat på serier idag, typisk inne-mys-dag liksom. :)

Johanna Svensson

kul att laga mat tillsammans :)

Sarah

Skönt o va ledig :)
Mysigt o kolla på serier :)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Åh va hungrig jag blev nu haha :)

Malin Lundgren

åh så skönt!

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Skönt att va ledig! :D

Just nu har du chansen att vinna ett solpuder från det naturliga och ekologiska sminkmärket YAG mineral, som dessutom ej har djurtestat smink. Det kommer att väljas totalt 5 vinnare från tävlingen så chansen att vinna är stor och det är enkelt att tävla. Lycka till! :D Kramis!

Emelie Andersson

åh vad gott det ser ut :)

sv: kul att du tycker det fina du :) näe det hoppas verkligen inte jag heller, vill bara att de ska försvinna och sluta förstöra min sommar ;) <3

Linn Strömberg

Så himla nice att koppla datorn till tvn!!

DirtyHeels

Ååh du kommer älska det! :)
aah då är du lite kortare än mig då som är 1.62 :)

Christina

Lät som en trevlig start på dagen :) Hoppas du har det fint på jobbet :)

Emmelie

Vilken härlig dag! Jag serie tittar också lite nu medan mini sover :-)

Cajsa Lindahl

Ja, verkligen! Det ända som saknades var en gitarr och lovsång. :P Kanske nästa gång. ;-) men det va supermys! :D

Sara

Låter som en underbar dag :) Och så gott det ser ut :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jag brukar också koppla datorn till tvn så jag kan se serier och filmer där. Mycket mysigare! ;D

sandra

åh gott :D

Erica

Vad gott det ser ut :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress