14 juli 2015

Låttips tack!

Musik

Okej, med tanke på att jag åker iväg på lördag och är borta två veckor, betyder detta många timmar i bil. Därför, skulle jag så gärna vilja ha lite låttips av er!
 
Vid detta laget borde ni veta att jag lyssnar på allt mellan himmel och jord, haha; hiphop, ballader, boyband, gammalt, nytt, flerspråkigt o.s.v så bara ös på med förslag på artister/grupper och låtar! Jag blir bara glad oavsett vad så ska vi se om jag hittar något jag fastnar för. ^^ 
 
Tack så mycket! ♥
 
 
 
Bildkälla: WeHeartIt.com
Linn Strömberg

Min sommarlista på spotifyyy
https://open.spotify.com/user/yon-sim/playlist/5vtlTfMDZvTqHNtdZnUWZI

Madelene

Tyvärr är jag rätt dålig på ad låtar heter men en jag lyssnar på rätt ofta nu är; Good for you med Selena Gomez :)

sv: Ja, visst är dom :)

N

Behöver verkligen också lite låt-tips!

Cajsa Lindahl

Ja eller hur!? :D Jag köpte en extra stor för att jag skulle ha till lunch i morgon också men det blev bara 4 bitar kvar då jag inte hade nån lunch idag heller så det blev middag och lunch i samma..xD

Alice

Emergency, Icona Pop
Bad blood, Taylor Swift

Emeline

Ett tips är Spotify's topplistor eller en podcast-app! Jag lägger upp musik på min blogg ofta, så du kan kika in under kategorin "musik" om du vill :)

Boel

Codys senaste album Free är det som jag spenderar tid med just nu hihi ^^ Annars mycket Demi (speciellt den senaste Cool for the summer) , Taylor Swift och Selena Gomez :)

Emelie Andersson

Jessie J med flashlight, den är så sjukt bra :)

sv: Ja hon var så himla go, jag bara älskade henne :D

JoJo

skulle också behöva lite låttips nu när jag har tjatat ut topplistan över sverige på spotify och hör alltid samma låtar även på nrj på mornarna på jobbet xD

sv; ja jag är alltid nöjd mer eller mindre med deras boxar :)

Netti

Det finns så många bra låtar men just nu har jag ingen i huvudet tyvärr! Hoppas du får bra tips av andra :-D

Jeanette

Allt från Ed Sheeran och Passenger :) Så bra artister!

Johanna Svensson

Ehm Kelly Rowland, Ciara och Rihanna tycker jag är bra :)

Emma Engström

The Only Way Is Up med Martin Garrix :D

Klara Andersson

lay low? kanske något du skulle gilla?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress