GODKVÄLL!
Som rubriken lyder är jag nu i Leipzig, Tyskland, efter att ha åkt i bil i ungefär 14 timmar. Två färjeresor har det blivit mellan Sverige-Danmark och Danmark-Tyskland. :) Allting har gått jättebra och de många timmarna har faktiskt inte känts så långa.
 
Nu är vi alltså på hotellet och ska sova här en natt. Imorgon blir det att gå upp tidigt igen (hotellfrukost, yey!) för att sen åka vidare till Kroatien där vi blir en vecka. ^^
 
Jag vet inte när jag har Wi-fi nästa gång (jag försöker spara så mycket som möjligt på mobilnätet) så vet inte när nästa "liveuppdatering" kommer. Det kan bli i Italien om en vecka, men vet inte om vi har Wi-fi där. Annars kanske jag slänger upp något ändå och mina tidsinställda inlägg kommer ju också varannan dag. :)
 
Hoppas ni har det bra i Sverige!
Många kramar. ♥
 
 


Skogsraah ☾

Åh vad härligt ni måste ha det :D

Cajsa Lindahl

ja det hoppas jag med. Hoppas på att det ska vara bra i början på kommande vecka i alla fall...

Netti

Vad härligt och hotellfrukost är så gott!:-D

Jeanette

Ibland så tycker jag att det kan vara rätt så mysigt/skönt att åka bil länge (okej, kanske inte i 14 timmar haha) men i några timmar i alla fall. Tycker det är ganska avslappnande :)

Emelie Andersson

Åh vad mysigt :)

sv: Åh tack så mycket, vad glad jag blir ♥

Linn Strömberg

Åhh vad härligt! Ha en bra resa <3

JoJo

jag skulle också vilja åka till kroatien :)

sv; ja jag måste bara se den filmen sen när den kommer ut på bio! :D

shazi

åh va härligt

Johanna Svensson

Åh vad kul att du lyckades göra ett live inlägg, nice med Tyskland också :)

Beatrice Johansson

Så himla lång biltur!:)
sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Emelie

Åh va skoj! :D

Erica

Hotellfrukost! <3

Jessy

Låter härligt iallafall :D

MADDISENJ.SE

Hoppas ni har det fortsatt bra

Boel

Hoppas ni får en fortsatt fin resa :)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Härligt att resan gick så bra :)

N

Mysigt!

Anonym

Sv: ja eller hur :D

Sarah

Jobbigt o åka bil så länge :/
Dom där Corny e så goda :)

Madelene

Låter så kul att resa så so ni gör men är det inte jobbigt att åka bil så länge :p ?

Sanna | Beauty & Design

Leipzig är himla vackert tycker jag! Jag var där en snabbis 2007 när vi resten runt i Polen och Tyskland med skolan.

Olivia

Mysigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress