Gårdagen bjöd på mycket!
Först jobb mellan klockan 8.30-15.00. Dagen gick otroligt fort faktiskt, blev väldigt chockad när den var slut faktiskt, haha. Efter jobbet mötte jag upp fina Lilly för en mysig fika. Massor av prat blev det, speciellt då jag åker bort i två veckor och vi knappt kommer kunna höras. Fina vän.

Sen när jag kom hem bytte jag bara om innan jag gick bort till stallet till hästarna jag hjälper till med. Borstade en av stona, som för övrigt väntar ett föl! De ska till veterinären med henne imorgon för att kolla upp det ordentligt. ^^ Jag myste med shettisen och de andra hästarna med och gav mig hemåt för ett danspass när de andra gav sig ut på uteritt och med häst-och vagn. :)

Nu har jag lunchrast och när jag kommer hem blir det lite pyssel med bloggen inför resan och packning. Jag ska försöka hoppa träningen idag, känner mig rätt sliten och trött.

Jag vill också tacka för alla låttips! Ska kolla in dem så snart som möjligt. Fortsätt gärna dela med er, antingen här eller i musikinlägget under detta! ^^

Kram.






Linn Strömberg

Låter härligt! Och är sååå avis på dig att du ska utomlands

sara

härliga bilder! :)

Madelene

Fina bilder ! :) Så kul med ett föl :)

sv: Ja det var jätte kul. :)
Haha det är jätte svårt att rida en annan häst efter en längre period :p

Jessy

Låter mysigt!

Sarah

Mysigt o fika me en kompis :)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Låter som du har riktigt härliga dagar! :)

MATILDA ROSQVIST

åh söt häst :D

Sanna | Beauty & Design

Åh vad mysigt :) Så härligt med sommarlov!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress