Jag älskar:

- Min familj och mina djur
- Mina vänner
- Musik
-Dans
-Ridning och Gyspy
 
 
Jag vill ha just nu (materiellt):

- En kinesisk ordbok (udda, jag vet, haha, men ni kommer att förstå längre ned)
- Mer coola danskläder
- Ett stativ till kameran
- Det senaste albumet från mitt italienska favoritband
- Ett par "träskoklackskor"
 
 
 
Favoritdrycker:

- Vatten
- Te
- Chai latte
- Loka crush
- Mjölk
 
Som gör mig till mig:

- Ambitiös
- Kreativ
- Omtänksam
- Höfter
- Rytmisk
 
 
Favoriter på frukostbordet:

- Lindahls kvarg (äter dock inte alltid det till frukost såklart)
- Goda flingor
- Vaniljyoughurt
- Skogaholmslimpa med ost
- Chai latte
 
 Jag ser fram emot just nu:

- Att läsa kinesiska, latin och film-och tvproduktion när mitt andra år på gymnasiet drar igång efter sommaren.
- Att få ett första helt år med showgruppen och värva nya medlemmar
- Träffa mina fina vänner när jag kommer hem (åh, vad jag saknar dem, det är så lustigt att inte kunna ha daglig kontakt!)
- Att äntligen börja med ridningen igen efter sommarens uppehåll
- Att börja skolan igen och träffa alla fina klasskompisar
 
Jag vill bli bättre på:

- Att ta emot komplimanger
- Visa ansiktsuttryck på mina dansvideos och när jag uppträder
- Ta åt mig när folk säger bra saker om mig och inte tvivla och övertänka deras ord.
- Koreografera
- Samarbeta ännu bättre med Gypsy
 
Jag hittade listan på Linns fina blogg!
 
 
Emma Grann Fotografi

Härlig lista :)

Linn Strömberg

Åh vad kul att läsa din lista! <3

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Rolig lista!

Svar: Jaha, men då förstår jag! Trodde det tog kanske minst 4 dagar att bila ner till Kroatien... 24 timmar är ju ingenting om man jämför med hur långt det faktiskt är dit :o

Christina

Åh vad kul att läsa :) Så spännande att läsa både kinesiska och latin :)

DirtyHeels

Nice lista!
ja jag vet, vill ha allt :)

linah

roligt med sånahär listor:D får man sno den hihi?

Julia Wisniewska

Vad kul att få veta lite mer om dig:)

MATILDA ROSQVIST

rolig lista :D

Celine

Mitt stativ till min kamera är typ det bästa inköpet någonsin!

Erica

Kul lista :)

Sara

Roligt att få reda på lite mer om dig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress