Halloj!
I lördagskväll träffade jag både Vilma och Tilda. De kom hit på kvällen och vi spelade badminton, åt mat och hade massor av mysigt tjejsnack. Så mysig kväll!
 
Igårkväll kom Tilda hit igen och sov över och det resulterade även det i en hel del snack och fniss, haha. Somnade alldeles för sent som vanligt, men vi var pigga och glada redan vid klockan nio imorse. En sådan bra helg med mina vänner! ♥
 
Idag då när Tilda åkt hem tränade jag ett riktigt bra danspass och började fixa med lite grejer inför resan. Tänk, om en vecka är jag i Kroatien.
 
Imorgon är det jobb igen och sista jobbveckan påbörjas. 
 
Kram!
Cajsa Lindahl

Visst är de?! :D Längtar tills jag har möjlighet att beställa dem båda! :D

Jessy

Låter som en bra helg!

Netti

Det låter riktigt mysigt och vad roligt att du ska resa till Kroatien! :-D

Johanna Svensson

låter trevligt :)

Erica

Vad kul att åka till Kroatien! :)

JoJo

härligt att du har haft en bra helg! :)

sv; ja det var ett mysigt avslut på helgen! :)

Natahlie

Nu har jag startat en "månadens blogg" tävling, vill du bli en av de 5 vinnarna? Isåfall så MÅSTE du delta! :)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Låter som en toppenhelg ju :)

Linn Strömberg

Men åhh! Vill ju också utomlands *_*

Klara Andersson

låter kul!

Sanna | Beauty & Design

Åh vad härligt! Jag får alltid så mkt energi av att umgås med mina vänner :)

Sarah

De låter som en mysig lördakväll :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress