Halloj!
Sitter just nu på min andra rast för dagen och dricker världens godaste choklad. Normalt sätt skulle jag ju slutat vid klockan 15, men fick frågan om jag inte kunde jobba över till klockan 17, så visst. Jag har grymt ont i fötterna, haha, men det går. :)

Det har inte hänt så mycket idag, samma vanliga jobb. Lite komiskt dock när några kunder gått in på lagret när porten var öppen för de trodde att det var affär även där, haha. 

Det spöregnar ute så när jag kommer hem blir det nog mys framför serier. Kanske dans med om jag orkar. :)

Kram!

JoJo

är mysigt att mysa framför någon serie när det regnar ute :)

sv; ja det är galet snygga heels! :D

Sarah

Va gott me choklad :)
Haha ofta dom gick in på lagret xD

louise

segt o jobba över men de e goa pengar ;)

Jeanette

Jobbigt att jobba över men det blir ju extra pengar i alla fall :)

DirtyHeels

Det gjorde ni sakert, finns en massa historiskt att se pa Gozo:) Lar bli fler tripper dit i sommar, var riktigt mysigt :)

Linn Strömberg

Haha vad tokigt att de tror att det är affären :'D Hoppas din dag har varit super!

william

bra med lite övertid ibland, lite mera grönt får man då :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress