Halloj!
Igår jobbade jag som sagt mellan 13-22 och det gick väldigt bra! Vi inventerade och för er som inte vet betyder det att man räknar varor. :) Det var massor med extra folk; lag, föreningar, privatpersoner, som hjälpte till och jag hade med mig några vänner. Det gick smidigt och det bjöds på både korv, läsk och godis. ^^ Väldigt kul och lite mysigt faktiskt! 

Sen följde ju Tilda hem hit vid och vi drack te till midnatt, haha, och somnade inte sen förens 05.30 ungefär. Hihi, jag är ändå väldigt pigg idag och har både tränat och varit i farten. ^^ En väldigt mysig gårdag och natt med min fina vän! 



F E L I C I A

så mysigt! Vi inventerade alltid dagen efter valborg, vid halv 8 på morgonen... Det var ganska segt!!

Boel

Låter mysigt :)

Sv: Jaa, verkligen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress