Idag är det ingen vanlig dag för idag blir en av mina bästa vänner 17 år, fina Tilda!
 
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller avsluta denna text för det finns så mycket att berätta. Att dansa tills svetten rinner, prata om allt och ingenting långt in på natten, skicka för många sms per dag och fangirla tills det nästan inte finns något kvar att fangirla om, räcker inte för att beskriva oss. Du finns alltid för mig, oavsett vad. Oavsett om det är något som tynger eller jag bara måste skicka den supersnygga bilden på någon av alla våra grupper, finns du alltid där och lyssnar. Jag hoppas du vet att jag alltid finns för dig.
 
Hoppas du får en underbar födelsedag för det är du värd!
Grattis Tilda! ♥
 
Hata mig inte för bilden, du är så söt så!
 
 


Tiddy

OMG tack världens bästa!! Du är så fin och underbar men det vet du ju redan puss på dig! <33333

Sanna Preifelt ❤

Åh grattis till henne :)

Beatrice Johansson

Grattis till henne!:)

sv: Tack detsamma:) Kramisar♥

Amanda Jona [SPONTAN]

Grattis till henne! :)

Ida Lindborg ♡

åh grattis till din vän!

Sv. Gud vad glad jag blir hihi, tack så hemskt mycket! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress