25 januari 2015

Födelsedagsfirande!

Foton

Åkte till farmor vid lunch igår och fikade med lite släkt och trevliga tanter. På kvällen flyttades firandet hem till oss då kusinerna kom och sov över till idag. Kvällsfodring i stallet hann jag också med. En himla trevlig dag och farmor  var så nöjd med sin födelsedag! ♥
 
Idag gör jag inte så mycket, har skickat in ett historiaarbete som skulle in idag och ska kurera mig. Tveksamt om jag går till skolan imorgon, men hur som haver ska jag, mamma och pappa i alla fall på handledarkurs imorgon eftermiddag! Så efter fyra timmar imorgon får jag övningsköra. ^^ För övrigt idag blir nog lite serietittande.
 
Hoppas ni får en fin söndag! ♥
 

 







 
Caroline Blomberg

men åh så mysigt! kramkram

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Emma

Jag blir hungrig av dina bilder :P

Lina - my art & my life

Ser så gott ut och släktkalas är ju alltid så mysigt på nått sätt :)

Anna Fotografi

Så roligt :)

Klara Andersson

åå låter super mysigt, å tårtan såg super god ut!

Emelie

Låter trevligt!

Boel

Mysigt det ser ut :)

sv: Visst är det så!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Ser både gott och mysigt ut det där :)

Hanna Andersson

Ser mysigt ut!

N

Mysigt!

keamy.blogg.se

Sv: Hahaha! Jomen helger är så himla bäst. Särskilt när man har stressat en hel vecka, då är det extra skönt att bara få va hemma och lata sig framför rvn och datorn :)

Tuuli

ser mysigt ut :)

-Vill förresten passa på att tipsa dig om att jag just nu har en veckansblogg tävling OCH en frågestund (där alla som frågar något får en länkning i svarsinläget),båda finns länkade under min header!

Josefine Johansson

åh blev inte alls sugen <333

Kajsa

Vad mysigt! :)

Clara

Vilken jättegod tårta!

Jenny Karlsson

mysigt =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress