Dagens humör: Ungefär som alltid; glad!
 
Dagens mående: Bra!
 
Dagens låt: Irresistible lips- BTOB
 
Dagens vill ha: En svart hatt.
 
Dagens klädsel: Blå jeans, svart tröja med lite puffärm.
 
Dagens frisyr: Uppsatt i hög toffs.
 
Dagens längtan: Kortsiktigt; Ikväll. Långsiktigt; tills min Showgrupp drar igång på riktigt (börjar bli en aning frustrerad nu på lärare som inte prioriterar oss som en elevförening, himla tur att min mentor är väldigt engagerad)
 
Dagens planer: Jobb mellan 13-22. Dags för inventering och då får jag rycka in och hjälpa till, brukar vara rätt kul och alltid trevligt med lite extra klirr i kassan. Tilda som också ska jobba följer med hem efter det och då väntas det sleepover!
 
Dagens beroende: Mat!
 
Dagens diss: Att det är en rätt så lång jobbdag trots allt.
 
Dagens hiss: Dagen överlag känns lovande. 
 

Hoppas ni får en fin fredag! ♥
hanna

åh bra lista!! :D

Johanna

Sv: Tack! :) Ha en bra dag!

MADDISENJ.SE

Kul att läsa :D

Emelie

Vilken härlig lista, kul att läsa :D

milina.blogg.se

rolig lista :)

Lollee

Ha en bra fredag :)

Josefine

Kul att läsa!

sv: Tack :)
Gott nytt år på dig med!

♀ THE REVOLT ♀

Härligt att höra att du är glad ^^

Jag gillar hattar jag!:D Så nice att du vill ha en hatt ^^

Flisan

sv: vad jobbar du med? äre extra jobb? :P

ebba

kul att läsa!

svar: åh tack så mycket :)

Jessica

Alltid härligt med extra pengar :)

Josefine Hallgren

Härligt med lite extrapengar! Kul med sleepover :D

Jenny Karlsson

sv: Tack så jätte mycket, vad glad jag blir :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress