12 januari 2015

Danslokal!

DeGeers Showgrupp

Halloj!
Måndag idag och start på första riktiga veckan efter lovet! Det har varit en väldigt bra dag. ^^ Dagen var väldigt kort och efter skolan åkte jag och mamma in till körskolan och anmälde mig, henne och pappa till handledarkursen för bil! Snart är jag ute på vägarna, hihi. ^^ 

Höjdpunkten idag gäller ändå min elevförening! En av danslärarna kontaktade mig och visade mig och Tilda idag runt i danslokalerna vi ska få vara. Himla trevlig och engagerad människa, blev så glad av henne! Vi fick kort så att vi kommer in och hon skrev in oss på schemat, visade hur allt fungerade och så! Känns väldigt bra och är så taggad! ^^ 

Onsdageftermiddagar kommer vi alltså att vara där och vi startar nästa vecka. Nu på onsdag har jag och Tilda tänkt att gå dit och "känna in salarna", få ordning på ljudet och självklart dansa lite! Det ska bli så kul att dra igång. ^^

Kram! 
Ida Lindborg ♡

åh så roligt!

Sv: Tack snälla! :D

Flisan

sv: ja det hoppas jag med :D

Sara

Åh så härligt ! Finns inget bättre än att vara i en danssal :)

KEAMY

sv: Jaa men visst är det! Lite kul med before-after bilder sådär :)

Klara Andersson

ÅÅ vad kul att dom är enagerade!

Josefine

Måste också anmäla mig till handledarkurs :)

sv: Ja usch ge mig sommar helst nu! :D

Jenny Karlsson

sv: Tack så mycket :)

MADDISENJ.SE

Kul med dans!

Boel

Åh vad roligt med eran förening :D

Sv: Roligt att du tycker det ^^

Emelie

Låter som en härlig start på veckan :D

Nelly ♡

Vad kul att du snart får köra bil, det är riktigt roligt!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress