24 februari 2015

VIXX teaser!

K-pop

GHAAAAA!
Okej, VIXX har den senaste veckan släppt två teasers (en pre-teaser och en teaser) inför deras musikvideo, men det var oklart när den skulle komma ut. Sen igår helt plötslitgt lade varje medlem upp en video där de räknade ner timmarna till att videon skulle släppas och så släpptes den igår! Jag och Tilda bestämde oss för att se den tillsammans så fick gå hela kvällen igår och hålla mig från att inte se den, haha, MEN IDAG EFTER SKOLAN, TJOHO!
 
Vi blev dock liiiite besvikna när vi insåg att det inte är deras originallåt, utan en låt från 1995 som de har gjort en remake av och satt sin egna stämpel på, likadant verkar det vara med deras nya album, men det är lite oklart. I ALLA FALL ÄR DET SJUKT ROLIGT MED EN COMEBACK. Detta är dock inte alls deras stil, haha. De brukar vara mer "seriösa" och mäktiga och deras senaste låtar, Error och Eternity, har verkligen varit grymma och dynamiska. Lite kul att de provar något nytt dock! ^^ VAR BARA TVUNGEN ATT SKRIVA AV MIG, NU TAGGAR JAG EFTERMIDDAG. ♥
  
Nelly

Så roligt! :)

J

sv:
ja gör de:)

Anonym

Hur har dagen varit , något speciellt som hänt? :)
Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress