26 februari 2015

VIXX- Love equation.

K-pop

OKEJ OKEJ OKEJ.
Häromdagen kollade ju jag och Tilda på VIXX's remake av låten Love Equation av R.ef. Låten är från 1995, 20 år sen, och det märks tydliga 90-talsvibbar med kläderna och dansen. Den är väldigt glad och söt, nästan lite på gränsen till töntig, hihi, men jag blir himla glad när jag lyssnar på den! ^^
 
Som jag nämnde är det inte riktigt deras stil, men det är ändå svårt att säga vad de har för stil då de provar väldigt många olika concept, många dramatiska, t.ex vampyrer och cyborgs. Så deras stil är väl egentligen att de har många stilar, haha. ^^ 
 
HUR SOM HAVER ÄLSKAR JAG DEM OCH VI FREAKDE UT FLERA GÅNGER, DE ÄR SÅ UNDERBARA. ♥
 
 
Boel

Himla söt :)

Sv: Det gick super!

Jenny Karlsson

sv: tack, vad kul att du gillar de :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress