Halloj!
Måndag idag igen och skola som vanligt. Har inte hänt så jättemycket mer än att jag hade en redovisining inom människans språk som gick otroligt bra och min lärare var så nöjd. Hon sa till och med att jag och min redovisningspartner var en förebild för klassen. ^^ Så lite stolt är jag allt, hihi. Annars har jag blvit så pass frisk att jag kan kunna ta tag i dansen igen utan att hosta stup i kvarten och det känns skönt! Jag skulle ju ha klippt mig idag, men frisören blev sjuk så det blev inte av, himla tråkigt. :(
 
På onsdag då så har vi studiedag vilket gör att några klasskompisar kommer hit imorgonkväll och sover över. ^^ Det ska bli jättekul så det ser jag fram emot! ♥
 
Jag har inte mycket mer att säga så jag önskar er en trevlig kväll, kram!
Klara Andersson

kul att det ska bli övernattning

Sara

Skönt att det gick bra i din redovisning! :):

S A R A

låter trevligt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

grymt att redovisningen gick bra. Hatar sådant men brukar gå bra :) jag har en imorgon

Nelly

Härligt att redovisningen gick bra och vilket fint beröm ni fick av läraren! :D Och härligt att du mår bättre ^^

Ida - Hon som föddes med LKG

Kul med övernattning :d

Boel

Åh vad roligt att redovisningen gick bra :D

Sv: Tack!

Denise

Vad roligt att redovisningen gick så bra! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress