Jag var på bio med mamma och syster för några veckor sedan och såg på Paddington! ^^  Han är ju så otroligt söt och jag har växt upp med böckerna om den lilla björnen så var ju bara tvungen att se den! Tänkte skriva en liten recension av filmen.
 
Namn: Paddington
 
Genre: Komedi.
 
Åldersgräns: 7 år.
 
Handling:  Paddington växer upp i de djupa djunglarna i Peru med sin faster och farbror som många år tidigare har lärt känna en brittisk upptäcksman. När en jordbävning inträffar och deras hem förstörs bestämmer sig fastern för att ge Paddington ett tryggare hem i England. Fast besluten att hitta upptäcksmannen och ett nytt hem skickas Paddington iväg till England där han träffar en familj som hjälper honom med jakten på upptäcksmannen, men det blir inte riktigt som han tänkt...
 
Personlig åsikt: Jag tyckte detta var en väldigt söt film! Jag är ett stort fan av både böckerna och filmen och det är lätt något jag vill att mina barn i framtiden ska få uppleva. En äventyrlig och varm film som fick mig att le flera gånger!
 
Rekommenderas:  Ja!
 
 
Sarah

Kul me filmtips :)
Mysigt o gå på bio :)

bella

jag gillar inte att gå på bio så mycket, tycker det är mysigare att kolla på en film hemma i sängen, soffan :)

Flisan

sv: mår mkt bättre men är inte helt återställd i halsen så det blev inget gym idag heller :/

J

sv;
japp =)

Erica

Vad roligt med filmtips! Verkar vara en söt film! :)

MATILDA

Åh så söt haha :D

Boel

Verkar bra :)

sv: Tack! :D

linah

haha åh vill se den!

MADDISENJ.SE

Den verkar rätt mysig!

hanna

haha den verkar ju rolig !:D

Bella

Va kul att du tycker det :)

Alicia

Sån himla gullig björn, får också ta och kolla på filmen! Hoppas din dag & helg blir jättebra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress