Gårdagskvällen var jättemysig! God mat och efterrätt, mycket prat och mellotittande blev det. ^^ Jag minns inte jättemycket av mello då jag somnade i soffan efter halva för jag var så himla trött, haha, men jag är inte riktigt helt nöjd med finalisterna. Mina favoriter blev i alla fall Neverstore! :) Himla synd att de åkte ut, det tyckte jag inte de förtjänade.
 
Idag har det inte hänt jättemycket. Mestadels av dagen har gått åt till koreografering och träning och sen kom Tilda förbi lite spontant. ^^ Trevligt! Imorgon är det första dagen på lovet och då ska jag och syster bl.a klippa oss! Längden tänker jag behålla så mycket som möjligt av (är så fäst med mitt hår, haha), men kanske klipper etapper igen och lite uppklippt så att det händer något. :) Allt har ju blivit typ jämlångt.
 
Hoppas ni har haft en fin helg! ♥
 
 
Sofie

Deras låt var riktigt grym :)

Boel

Neverstore var bra :)
Kram

Nelly

Det låter som två härliga dagar! :) Håller med om att Neverstore var bra ^^

Klara Andersson

den var bra!♥

J

sv;
japp! =)

Sarah

Ja tkr me att dom skulle gått till final :/

N

Låter som en bra dag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress