7 februari 2015

Melodifestivalen 2015.

Musik

Ikväll drar festivalen igång och jag är riktigt taggad! Ska jag vara ärlig har jag inte jättebra koll på vilka artister som är med, vet bara några stycken, men jag tycker ändå att hela grejen är så mysig, lite tradition. ^^ Premiären ikväll ses tillsammans med fina Frida. Det var länge sen vi sågs bara vi så det ska bli jättemysigt. ♥
 
Vad gör ni ikväll? Ska ni se Melodifestivalen?
 
 
Källa: Google.se
malin

Japp, ska se! :)

Sara

Det blir att kika på mellon och se om det är något att ha :)

Emmelie

Vi kikar faktiskt också :-)

Denise

Ikväll tittade jag inte på mellon, jag brukar se någon deltävling per år men följer inte hela slaviskt :)

Sarah

Ja hade inte heller nån koll på vilka som skulle va me förutom Eric Saade :)
Ja kolla såklart o dom ja heja på vann :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress