Gårdagens mellokväll med fina Frida var så mysig! Massor av prat, spontandansande och alldeles för sent julklappsbyte blev det och det var så härligt att träffa mina underbara vän igen. Jag fick en jättevacker tvål från Thailand och en bok med juicer, smoothies och små mumsbitar. ^^ En toppenkväll! Älskar dig min fina vän. ♥
 

Angående gårdagens startfält har jag inte så mycket att säga, några bra låtar, några mindre bra. Grejen är att många av låtarna är bra, bara inte melodifestivalenmaterial i min mening. Jag saknar tiden när det var La Dolce Vita och de, haha, riktig schlager! Tycker ändå det var helt okej igår. :)


 




 
Josefine

Mysigt!

sv: Ja, mello blir bara sämre och sämre haha :)

Amanda Jönsson

Hej!
vill du vara med i veckans blogg hos mig?
http://ammieshade.blogg.se/2015/february/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-2.html#post-comments

linah

åå missade det!!

N

Blev mello för min del med :D

malin

Så mys! :)

Beatrice Johansson

Så himla mysigt:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Boel

Låter himla mysigt :)

Sv: Kul att du tycker det :')
Kram

Klara Andersson

kul med mellomys!

Sara

Gott! :)

Flisan

sv: javisst e den :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress