Första dagen på sportlovet idag! Som nämnt klippte sig både jag och syster idag (före-och efterbilder kommer). Jag klippte bara det slitna och klippte lite kortare där fram så att jag fick lite förändring nu när allt varit jämnlångt så länge. :) Jag är ju väldigt fäst vid mitt långa hår, haha. Frisören var väldigt bra och hon frågade även om hon fick locka mitt hår vilket hon givetsvis fick!

Jag har även varit på jakt efter ett par nya dansskor väldigt länge. Sen jag växte ur mina andra har jag mest kört i strumpor, men efter att ha kört några timmar är fötterna inte jätteglada. Idag hittade jag i alla fall ett par jättesnygga vita! :) De är väldigt bekväma och jag hoppas verkligen de blir bra till dansen.



Flisan

sv: det vare oxå :D

linah

wow va snygga!!

Jessica

snygga skor! :)

Sara

Så snygga dansskor :)

Erica

Riktigt snygga skor och inte helt fel att få håret lockat! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress