Gårdagen igår var riktigt skön! :) Vi hade ingen idrott på morgonen då vi skulle ha prov istället på självstudietimmen så vi började 9.50. Provet var väldigt enkelt och det kändes bra! Efter det hade vi människans språk då vi bara lyssnade på två redovisningar och fikade då några hade bakat. ^^ Sen åt vi bara lunch och slutade vid typ 11.30, haha. Egentligen skulle vi gått till 14.30, men lärarna var borta så då blev lektionerna inställda.
 
Angående showgruppen då. Jo, vi har dragit igång sen några veckor tillbaka, men inte riktigt kunnat påbörja något då det varit problem med närvaron för många medlemmar. Jag har varit lite besviken då inte riktigt blev som jag tänkt, men nu är vi i alla fall igång. Egentligen ses vi ju onsdagar, men den här veckan var salarna upptagna inför musikalen så vi fick ses igår istället och då drog vi igång på riktigt! Jag började lära ut en dans och de var väldigt duktiga och jag är så nöjd! ^^ Jag håller er uppdaterade. 
 
Dagen idag har inte bjudit på så mycket speciellt, väldigt lugn dag och för övrigt har vädret varit fantastiskt de senaste dagarna! Nu sitter jag med lite samhällsplugg och sen blir det nog att se Sveriges Mästerkock med familjen. ^^
 
Ha det fint! ♥
Josefine

Hur gamla är dom du lär dansen? lika gamla som dig?

sv: Hihi tack :)

N

Bra att du hade en skön dag!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, jag hoppas vi får se dansen du lär ut dem sedan:)
Skönt att sluta så tidigt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress