Dagens humör: Glad.
 
Dagens mående: Bra.
 
Dagens låt: Bang Yongguk och Zelo- Never give up
 
Dagens vill ha: En bra dag.
 
Dagens klädsel: Svart jeans, blå och vit tröja med små blommor och lite utsvängning.
 
Dagens frisyr: Utsläppt och plattat.
 
Dagens längtan: Nästa showgruppsträff.
 
Dagens planer: En familjedag med shopping i ett stort köpcenter i en annan stad, sen i kväll ska vi till moster och fira min kusin. 
 
Dagens beroende: Vet inte.
 
Dagens diss: Vädret är grått och tråkigt.
 
Dagens hiss: Att jag har köpt en ny taklampa till mitt rum och en skohylla till alla mina skor. De stod tidigare prydligt uppställda på golvet i mitt rum, men tog lite mycket plats så igår när vi var på IKEA hittade jag en skohylla som man faktiskt kan sitta på. Det bästa av allt var att vi, när vi hade hämtat kartongen och allting med den, gick till fyndhörnan där visningsexet på exakt samma skohylla fanns, några hundra kronor billigare! Ett riktigt fynd. :D
 
 
Hoppas ni får en fin fredag! ♥
Sara

Hoppas att du har en bra dag! :D

Jenny Karlsson

sv: tack så mycket! :D

bra inlägg!

Klara Andersson

bra att dagens humör är bra!

Boel

Himla bra lista :D

Sv: Tack!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress